غرور مزخرف


ای بابا چی میشد این سد بزرگ برقراری رابطه نبود ، اه بعد از یک مدت طولانی یکی رو دوست داشته باشی روت نشه بهش بگی خیلی ستمه ، از یک طرف نتونی ازش بگذری از یک طرف هم غرورتو نخوای بشکنی حالا کدوم مهمتره ، غرور یا اون طرف ، یک روز میگی این یک روز میگی اون ، از یک طرف هم میگی اگه بگه نه خیلی ضایعست ، از یک طرف هم تو تنهاییات به خودت هی فحش میدی ، ای بابا لعنت به این غرور مزخرف که دهن همرو سرویس کرده

6 comments:

دادو July 3, 2009 at 6:44 AM  

دوست عزیز ؛
دوست داشتن دلیل داشتن نیست ، البته اگر بشه خوبه ولی دیگه عشق نیست !!؟
گاهی وقت ها حاشیه ما خیلی بزرگتر از خود ماست ، ما هم می دانیم ولی نمی توانیم کاری بکنیم ، بنوعی با آن کنار آمده ایم و یا به آن معتادیم !؟
عشق خواستن مرکز است ولی داشتن همه را شامل می شود حتی حاشیه را !؟!؟ اگر زمانی میخواهی و نمی توانی بگویی به حاشیه ها لعنت بفرست ، که آن هم چیزی نیست جز آنچه خودمان خواسته ایم !!؟ غرور چیزی نیست جز همان زنگ خطر حاشیه های هر شخص !؟!؟!؟ میدانی هر بازی قاعده خودش را دارد و عشق یک بازی بدون قاعده است !؟ برای رسیدن باید بنشینی و یک به یک این معماهای حاشیه ها را باز بکنی و ... ولی کسی که چشمش به عشق باز شده باشد هیچگاه وارد این لابیرنت حاشیه ها نمی شود و برای همین بیرون گود میماند !؟!؟ این همان جاییست که می ایستی و همه آن را به غرور و نخواستن واقعی و ... تعبیر می کنند !!؟
آنها که عاشقند نمی رسند . آنها که میرسند یا عاشق نبوده اند و یا جایی دروغ گفته اند !؟!؟

Ali July 3, 2009 at 7:37 AM  

نمی دانم ، شاید باید نیمه کاره رهایش کنم ، این روزها خیلی گیجم

دادو July 3, 2009 at 10:39 AM  

حالا نگفتی چه چیزی را نصفه و نیمه رها بکنی !؟
نکنه عاشق شده ای !؟!؟ از کجا معلومت شده است !؟ شاید یک دوست داشتن شدید باشد !؟ عاشق شدن را وقتی می فهمی که کار از کار گذشته است !!؟

Ali July 3, 2009 at 11:20 AM  

عاشق ، نه دادوی عزیز چنین ادعایی برای من خیلی سنگین و بزرگ است همان اصطلاح دوست داشتن زیاد بهتر است ، مگر می شود انسان باشی و به کسی یا چیزی علاقه نداشته باشی ، منظورم از نیمه کاره همین ابراز نکردن افکارم نسبت به او است ، ترجیح میدم این جعبه ی پاندورا بسته بماند ، تا وقتی تکلیفم را با خودم روشن نکردم وارد این وادیها نخواهم شد به قول معروف برای این وادیها خیلی جوجه ایم هنوز . :دی

دادو July 3, 2009 at 11:29 AM  

بنظر من با بالا رفتن سن چیزی بیشتر از آنچه حالا از عشق برداشت بکنی برداشت نخواهی کرد !!؟
راستی می خواهی چه چیزی را بگویی که او نمی داند !؟!؟
برایت آرزوی روزهای خوب و موفقی دارم

Ali July 3, 2009 at 12:23 PM  

برداشتم شاید فرقی نکند اما عملم حتما تغییر می کند

چیزی که میخواستم به او بگویم احساس قلبی ام نسبت به او بود که مدت زیادیست که همراهم هست

متشکرم دادوی عزیز شما همیشه راهنمای خوبی برایم بوده ای

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers