Positive Vote ...




همیشه از سیاست بیزار بودم و هستم

نمیدونم چرا هر چی سواد انسان بالاتر میره ، فکرهای منفی ذهنش بیشتر میشه اگر از استادهای دانشگاه که فوق لیسانس و دکترا دارند بپرسی ، میگویند رای بدهید ، به فلان دلیل و بهمان دلیل و وقتی از پروفسورها و اندک کسانی که دکترای خود را گرفته اند و در حال دادن تز و پروپوزال برای فوق دکترا یا فوق تخصص هستند میپرسیم میگویند رای ندهید و هزار جور افکار منفی و نا امیدی و بن بست به خوردت می دهند ، بعضی وقتها فک میکنم ، خط مشی فکری یک داهاتی بی سواد بهتر از یک فوق دکترای جامعه شناسی است . اگر بخواهد بار علمی مارا منفی باف کند همان بهتر که بی سواد بمانیم

چند روز پیش با دوستم به دفتراین استاد جامعه شناسی در دانشگاه رفتیم و درباره ی این انتخابات سوال کردیم ، جناب استاد هم به خاطر اینکه با دوستم صمیمی بود بدون سانسور و ترس از برچسب سیاسی خوردن روی او صحبت می کرد و بالاخره بعد از هزار جور بدگویی و منفی بافی راجع به جهان سوم ، ما را قانع کرد که هیچ نقشی در این انتخابات نداریم ، اما.........

من میخواهم تمام افکار منفی ام را این بار کنار بگذارم ، با اینکه اصلا دل خوشی از این بازیها ندارم ، اما میخواهم رای بدهم ، شاید نظرم درست باشه شایدم بعدا پشیمون بشم اما مهم نیست ، میخوام یک بار به خرف دلم گوش کنم و منفی بافی را کنار بگذارم . شاید بتوانم
خسی باشم در میقات



2 comments:

دادو June 7, 2009 at 8:28 AM  

سلام
یک شعری هست که می گوید
یک خرس می داند که یک خرس است
یک انسان نمی داند که یک انسان است
چون انسان دروغ میگوید !؟!؟
متاسفانه بدلیل فقر اطلاعاتی که ثمره نسل های متمادی است ما و از ما بهتران همیشه دوست داریم با منفی بین بودن خود را مثبت نشان بدهیم و آنقدر این عمل را تکرار می کنیم که منفی می مانیم !؟!؟
من یا با شناخت خود رای میدهم یا با شناخت کسی که می شناسم !؟!؟ و این بهر حال بهتر از رای ندادن است

Ali June 7, 2009 at 9:48 AM  

درسته ، حق با شماست دوست عزیز ، من هم به این نتیجه رسیده ام ، بی تفاوتی را باید کنار گذاشت ، شاید آنقدر رای های مثبت ما زیاد باشد که هر چقدر تقلب هم بشود باز هم رای های ما بیشتر باشد ، به هرحال من به این انتخابات امیدوارم و مثبت نگاه می کنم امیدوارم 4 سال دیگر هم همینطور باشد ، امیدوارم .

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers