May Day , May Day ...



روز جهانی کارگر و تولد من توی یک روزه و از این بابت شاید سرنوشت میخواسته یک کارگر کمونیست از خدا بیخبر( من آخر نفهمیدم کمونیسم چه سنخیتی با از خدا بیخبر بودن داره) رو وارد این نا کجا آباد زندگی کنه تا ...

بگذریم امروز از همون اول با خبر خوش کنسل شدن برنامه ی مهاجرت خونواده شروع شد بعد از کلی خرج الکی و صرف وقت مضاعف ، و بعلاوه بالاکشیدن پول ها توسط واسطه در کشور دیگر و متواری شدن ماستمالی شد و رفت ، من هم که به قول پدرم مصرف کننده ی مطلق هستم و کلا فرصتی برای سرزنش من نگذاشتن. اگه واقعا قصد مهاجرت دارین واسطه رو که صد در صد بیخیال بشین ، حتی وکیل رو هم هم که جز کوه ساختن از کاه و وقت کشی و پول اضافی کاری نمیکنن مطمئن باشین شما توانایی تکمیل هر گونه فرمی و برنامه ای رو دارید و عملا آنها نقش یک همراه رو دارن نه چیز دیگه ای به هر حال از نظر من هر جامعه به دزد هم احتیاج داره همون طور که به پلیس نیاز داریم و بیشتر از تله گذاری و قلع و قم کردن اونها به کمی شعور و تدبیر نیاز داریم .

خیلیها از روز تولد خوششون نمیاد چون فکر میکنن پیر شدن اما اشتباه میکنن چون یه سال به تولد دیگشون نزدیک میشن پس دارن روز به روز بچه تر میشن

4 comments:

Dadoo May 2, 2010 at 11:56 AM  

سلام
سالهای خوب و موفقی پیش رو داشته باشی ... خیلی شرمنده !! من هفته پیش هم یک تبریک تولد یادم رفته بود و با تولد شما شد دو سوتی در عرض یک هفته !!؟

Ali May 4, 2010 at 10:35 AM  

ممنون دادو جان

Mostafa May 5, 2010 at 2:18 PM  

یعنی من الان باید تولدت رو تبریک بگم؟:D
تولدت مبارک جیگر
علی عکسهای پستات به اندازه خودت پستهایی که میزنی جالبن. قابل تامل!

Ali May 7, 2010 at 3:18 AM  

این عکس مال فیلم کارتونی Spهrited Away هست اگه ندیدی حتما ببینش

ممنون به خاطر تبریک :دی

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers