اینطوری...

خدا وکیلی دیگه از هر چی بدگویی و شکایته حالم بهم میخوره یه مشت حرف مفت که واقعا لایق هر نوع سیاستیه ، چیزی که داریم با گوشت و پوستمون لمسش میکنیم بیایم هی بسطش بدیم و تقصیرها رو بندازیم گردن اینو اون مثل این میمونه که در گوش مرده هی بخونی آخ خاک تو سرت که مردی چه اشتباهی کردی که مردی و....یکریز ول هم نکنی ول کنین بابا سیاستمون و جامعمون و بدتر افکار مردممون دیگه اونقدر مریض و متعفنه که جای بحث نداره باید بذاری همین طوری به حال خودش بمیره . حالا بشین هی خاک بریز روسرت و نقد اصلاحات کن بره من و در وبه تخته بکوب بهم ببینم کجا رو میگیری !!!! خسته شدم از این همه توضیح واضحات و شرح بدیهیات شنیدن

پی نوشت: کتاب تسلی بخشیهای فلسفه اثر آلن دوباتن حرفهای قشنگی توش هست به همه پیشنهاد میشه به خصوص کسایی که احساس کمبود تو زندگی میکنند

4 comments:

Dadoo May 7, 2010 at 11:05 AM  

یه کاری بکن

یه نقاشی بکش ، ولو دری وری
یه شعر بگو ، ولو خل خلی
یه آوازی بخون ، ولو من من کنان
یه شونه بردار و سوت بزن با اون
شلنگ انداز برقص توی آشپزخونه
چه می دونم - به هر حال کاری بکن
یه چرت و پرتی لز خودت توی دنیا یادگار بذار
یه چیزی که قبلا وجود نداشته باشه بوجود بیار
- شعری ز شل سیلورستاین ؛ تقدیم به شما که دوستدار آثارش هستید

مصطفی May 8, 2010 at 1:46 AM  

آی گفتی:d

Yaashaar May 8, 2010 at 2:20 AM  

علی خیلی دوست دارم این کتاب رو بخونم...یکبار فکر کنم دست یکی از بچه ها دیدم و گرفتم...زیاد مطمئن نیستم همون بود...ولی همین نیست که حالا اولش که شروع می کنه..خیلی ساده به تعریف فلسفه میپردازه فکر می کنی مثلا آدامسه... ???

نمی دونم...حالا اگر بتونم اینجا پیداش کنم..که بدجوری هوس کتاب خوندن کردم اونم تو این زمینه...

همه چیز درسته میشه...
موفق و پیروز باشی

Ali May 8, 2010 at 4:20 AM  

@Dadoo: ممنون آره خدابیامرزه حسین پناهی هم از ایرانیها هم سبک نثرش خیلی شبیه شل سیلور بود البته درست نیست با هم مقایسه بشن ولی دو تاییشون واقعا برای من یک دو چهره ی واقعی یک انسان اند

@yashaar: آره حتما تونستی گیر بیار خیلی ساده نوشته شده پیش زمینه نمیخواد

تو هم همینطور:دی

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers