آخر ترم لعنتی

خوندن این پست به خرخونهایی که از کل زندگی فقط کتاب درسی و جزوه ی استاد و خونه و دانشگاه فهمیدن توصیه نمیشه :

تا میای به درس نخوندن در طول ترم عادت کنی آخر ترم اومده و تو میمونی و یک لیست درسی که باید پاسشون کنی به هر بدبختی هست اگه شانسی اینکارو نکنی و طبق اصول انتخاب واحد کرده باشی (براساس فاصله ی بین هر امتحان ، درسهایی رو انتخاب کنی که بینشون فاصله زیاده آدم عاقلی هستی و میتونی امیدوار باشی:دی) و ضد حال بزرگ همیشگی سر میرسه ... چند روز پیش سر کلاس یکی از دخترهایی که چند ترم پبش پروژه ی عملی درس تحقیق در عملیات رو با اون مشترکا انجام دادم(لازم به ذکره این انتخاب به صورت کاملا رندم و بر اساس اول حرف فامیل توسط استاد انجام شد ) رو دیدم و شروع کرد از نمرات بالای خودش توی ترم قبل گفت و فهمیدم با گندی که زدم کلا یک ترم از همه عقب افتادم و با وضعیت غیبت زیادی که داشتم خودم نفهمیده بودم و کلی عقبم و اونم ول کن نبود و من هم به زور میگفتم آفرین باریکلا چه خوب (تو دلم میگفتم خوب الان چه کار کنم من ؟)، چقدر اعصاب خورد کنن اینایی که مدام راجع به نمره و خرخونیاشون حرف میزنن یا بهتر بگم چقدر بده جلوی یک لنگ از لذت دویدن صحبت کنی ... ،

1 comments:

دادو December 31, 2009 at 12:02 PM  

من یه دوست دارم که آخر هرچی خرخوان !!؟ تعریف میکرد که برای دیدن نتایج یکی از درس ها که خیلی هم طرفدار نداشت و استادش خیلی سختگیر بود !!؟؟ به دانشگاه مراجعه کرده و دیده که لیست زده اند و همه ی نمرات 2 و 4 و ... هستند !! فقط یک نمره بیست زده اند !!؟ با خودش میگه این هرکی بوده زیادی خر خوان بوده ، نگاه می کنه می بینه اسم خودشه !!!؟؟

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers