je vais bien ne t'en fais pas....



"من خوبم نگران نباشین"



چند وقت بود تو این ژانر فیلم ندیده بودم و حداقل ارزش وقتی که پاش نشستم رو داشت ، بازیگرای فیلم هم محشر بودن بااینکه کم بودن (اصولا هر چی هنرپیشه کمتر باشه تو یه فیلم شخصیت پردازی بایدقویتر باشه و بیشتر کارشده باشه تا بتونه یک نفر حداقل شخصیت کامل یک کاراکتر رو داشته باشه تا اینکه 30 کاراکتر که صرفا دایالوگهای 2 خطیشونو حفظ کردن و برای 5 ثانیه مثل شبح تو فیلم ظاهر و غیب میشن بدون هیچ عمقی)تو این فیلم شخصیت پردازی بابائه فوق العاده بود همه چیز به طرز وحشتناکی رئال محض بود پس غمگین بود اما احساسی وجود داشت توی این فیلم که فقط با دیدنش میشه درکش کرد و خیلی دیالوگهای بیاد موندنی دیگه...

5 comments:

Anonymous January 13, 2010 at 12:57 PM  

عجیب، حوس چند تا فیلم خوشگل کردم!

Mostafa January 13, 2010 at 12:58 PM  

any one kodoom kharie:D

Mosi Any One:d January 13, 2010 at 12:59 PM  

دهه، مثل اینکه خودمم:d

Dadoo January 15, 2010 at 1:09 PM  

و اما آنکه در وبلاگ من بود با عنوان تشکر و اعتذار ، یک دعوت بود برای نوعی بازی وبلاگی که از بابت دعوت تشکر کرده بودم و از بابت اینکه نمی تونستم در این بازی باشم عذرخواهی کردم !!!
===
یک وبلاگی هم آمدم در محله شما باز کردم در حال و هوای شعر و شعور !!؟

Ali January 16, 2010 at 5:54 AM  

جدی؟؟ چطور بازی ای بود دادو جان ؟ من متوجه نشدم متاسفانه!!!

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers