رمضان



ماه رمضون من ا ز امروز شروع شد نمیدونم شاید همیشه یک روز از همه عقبترم یا شاید به خاطر خیابونای خلوت امروز یکم سورپرایز شدم . سه تا چیز توی این ماهو دوست دارم

انتظار انتظار انتظار

واقعا با انتظارهای دیگر فرق داره ، یک سر و صدای عظیم (چیزی شبیه صدای قبل بهمن به همراه آهنگری و تراشکاری) که خبر از تحولی درونی میده در پس سکوتهای منتظر بزرگ روزه داران واقعی وجود داره که من هم به درستی درک نمیکنم .


اگه این پستو میخونین وروزه میگیرین سر سفره ی سحر یا افطارتون فقط یادی از من بکنین ، همین حد کافیه


رمضانتون مبارک

2 comments:

پریا August 25, 2009 at 6:41 AM  

ماه رمضون شما هم مبارک...من امسال تصمیم گرفتم روزه بگیرم...فعلا که سه روزه و دوست داشتنی...چند وقتی به نت دسترسی نداشتم امروز تازه انلاین شدم میبینم نت پر از جو روزه داراس...

Ali August 25, 2009 at 1:15 PM  

طاعاتو عبادات قبول ، التماس دعا

چیزی مشترک بین روح انسان و طبیعت وجود دارد

شلینگ


Followers